Eventi

Srijeda na Filozofskom – predavanje: „Odstupajuće navike hranjenja kod mladih: Uloga kvalitete porodične interakcije u njihovom nastanku i razvoju“

Pozivaju se svi zainteresovani da u srijedu, 3. aprila 2019. godine, s početkom u 17 sati,  na Filozofskom fakultetu u Tuzli prisustvuju predavanju pod nazivom „Odstupajuće navike hranjenja kod mladih: Uloga kvalitete porodične interakcije u njihovom nastanku i razvoju“. Predavanje će održati dr. sc. Melisa Husarić i dr. sc. Erna Emić. Riječ o još jednom predavanju koje se izvodi u okviru otvorenih predavanja za građanstvo pod nazivom “Srijeda na Filozofskom fakultetu”. Fakultet ovim aktivnostima želi promovirati svoje studijske programe, podsjetiti na važnost humanističkih i društvenih nauka, izgraditi se kao prostor za razmjenu znanja i mišljenja o javno značajnim temama, obogatiti kulturni život grada te, u konačnici, potvrditi se kao obrazovna ustanova u službi zajednice.

 

Ukratko o predavanju:

Predavanje popularizira raspravu o problemu odstupajućih navika hranjenja kod mladih kao visoko rizičnih ponašanja za razvoj poremećaja hranjenja, te razmatra ulogu porodične interakcije u njihovom nastanku. Socijalni pritisci ka mršavosti i vitkoj tjelesnoj liniji stavljaju posebno mlade ljude u iskušenje da posežu za različitim korekcijama izgleda, počevši od kontrole unosa hrane, samoizazivanog pražnjenja, pojačanog tjelesnog vježbanja ili čak estetskom hirurgijom. Često neke od njih ovakva odstupajuća ponašanja u ishrani odvedu u poremećaje hranjenja, vrlo složen i heterogen psihopatološki fenomen. Razmatranje uloge porodične interakcije u nastanku i razvoju patologije hranjenja, važno je jer pruža uvid u razumijevanje psiholoških rizičnih faktora, koji su u podlozi geneze ovog poremećaja, otvarajući vrata za preventivna djelovanja roditelja, budućih roditelja i svih onih koji se bave odgojem mladih ljudi.

 

Dr. sc. Melisa Husarić i dr. sc. Erna Emić docentice su na Filozofskom fakultetu u Tuzli, Odsjek: Pedagogija-Psihologija (uža naučna oblast „Teorijske naučne psihološke discipline“).

Na vrh