Vlada Tuzlanskog kantona prihvatila je danas Mišljenje Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK u kojem se izražava negativan stav prema inicijativi BIHAMK-a i AMSuBiH za povećanje visine naknade za službu „Pomoć-Informacije“, a koju je uputilo Federalno ministarstvo prometa i komunikacija. Razlozi za negativno mišljenje na povećanje visine naknade za usluge dato je jer pružaoci usluge SPI (BIHAMK-a i AMSuBiH) su ostavili istu cijenu naknade za autobuse, teretna i priključna vozila najveće dozvoljene mase preko 3,5t iako nisu opremljeni za pružanje pomoći na cesti za navedene kategorije vozila (prijevoz havarisanih vozila i vozila u kvaru). Također, navedeni pružaoci usluge u svom prijedlogu traže povaćanje visine naknade usluge SPI za putnička motorna vozila sa 8,00 KM na 15,00 KM, a jasno je da najveći udio registrovanih vozila pripada upravo putničkim motornim vozilima čiji su vlasnici fizička i pravna lica koji su već pogođeni inflacijom i ne opravdanim povećanjem cijena raznih proizvoda i usluga. Traženo povećanje bi predstavljalo dodatni namet, a korist od navedenog ne bi bila u srazmjeri sa visinom naknade koja bi se plaćala.
Istovremeno, Tuzlanski kanton je kao najmnogoljudniji kanton i kanton koji poslije Kantona Sarajevo ima najveći broj registrovanih motornih vozila u potpunosti zanemaren kada je u pitanju ulaganje u cestovnu infrastrukturu, iako građani Tuzlanskog kantona kako kroz registraciju svojih vozila, tako i kroz akcize na gorivo izdvajaju značajna finansijska sredstava za unapređenje cestovne infrastrukture (magistralne ceste i autoceste). Na ovaj način građani Tuzlanskog kantona trpe katastrofalno stanje mreže magistralnih cesta i zanemariva ulaganja u njihovu rekonstrukciju, a stanje putne infrastrukture značajno utiče na tehničku ispravnost vozila, kvarove vozila i broj saobraćajnih nezgoda.
U tom kontekstu Vlada Tuzlanskog kantona i Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja TK traže od Federalnog ministarstva prometa i komunikacija i JP Ceste Federacije BiH d.o.o. da ulaganjem u putnu infrastrukturu (magistralne ceste) na području Tuzlanskog kantona preventivno utiču i tako smanje broj kvarova vozila i broj saobraćajnih nezgoda na navednim magistralnim cestama, a što će, u tom kontekstu rezultirati i smanjenjem broja korisnika usluge SPI. Na kraju, inflacija je uticala na povećanje cijena raznih usluga, što se negativno odrazilo na životni standard građana Federacije BiH. Dodatnim povećanjem cijena usluge SPI, za više od 100%, u navedenim okolnostima predstavljalo bi dodatno opterećenje za građane, te u tom kontekstu Kantonalno ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja i Vlada Tuzlanskog kantona nisu dali pozitivno mišljenje na podnesenu inicijativu.