Agencija Via Media nastavila je pobjednički niz sa Bingom, a njihova kampanja „U Bingu sam“ osvojila je čak tri glavne nagrade na vodećem digitalnom festivalu u regiji SoMo Borac powered by Httpool, koji je organizovan u Zagrebu, a u partnerstvu s Hrvatskim društvom digitalnih izdavača (HUDI).
Via Media proglašena je najboljom i to u kategorijama:
- DIGITALNA AKTIVACIJA (glavni dobitnik)
- DIGITALNI MIX (glavni dobitnik)
- SOMO GROWTH (glavni dobitnik)
S tri glavne nagrade, Via Media i Bingo su ujedno bili i najuspješniji na 11. SoMo Borac powered by Httpool.
„Ponosni smo na sve osvojene nagrade i naš novi regionalni uspjeh u polju digitalnog marketinga i komunikacija. Ova priznanja su samo dodatak na niz sjajnih nagrada koje smo osvojili na prethodnim prestižnim festivalima. Posebno je zadovoljstvo da smo na različitim regionalnim i bh. festivalima i takmičenjima briljirali u odvojenim kategorijama kao što su produkcija, digitala i strateško planiranje. Drago mi je što je kreativni rad našeg tima ponovo prepoznat izvan granica Bosne i Hercegovine.”, rekao je Haris Mujanović, CEO Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.
Podsjećamo, agencija Via Media i Bingo su ranije na ovogodišnjem festivalu “Golden Drum” u Portorožu ponijeli titulu agencije godine u Adriatic regiji. Također, proglašeni su i apsolutnim pobjednikom i dobitnikom na regionalnoj konferenciji medijskih trendova SEMPL u Sloveniji, a vrijedna priznanja su osvojili i na bosanskohercegovačkom No Limit Advertising Festivalu.