Business

U sklopu dm kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024.  – Uspješno realizovan projekt „Borim se kao djevojka“

U okviru društveno odgovorne kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra 2024 – podrška projektima za unapređenje i očuvanje menstrualnog zdravlja žena, kompanija dm je podržala realizaciju 18 projekata s područja cijele BiH, s gotovo 60.000 KM.

 

Podržani su projekti koji imaju za cilj podizanje razine znanja o menstrualnom zdravlju, doprinos smanjenu menstrualnog siromaštva te promjenu percepcije menstruacije u javnosti. Aktivnosti koje će biti obuhvaćene ovim projektima uključuju stručna predavanja, radionice, savjetovanja te izradu edukativnih priručnika i slično.

 

Projekt „Borim se kao djevojka“

Jedan od podržanih je i projekt „Borim se kao djevojka“ u organizaciji KBS „TUZLA“, koji za cilj ima pružiti podršku mladim sportistkinjama u rješavanju problema menstrualnog zdravlja i higijene u sportu.

 

Kao koordinatori projekta, neizmjerno smo zadovoljni rezultatima. Najzahvalniji aspekt projekta bio je vidjeti osmijehe na licima mladih djevojaka koje su učestvovale i stekle samopouzdanje u upravljanju svojim zdravljem. Ova uspješna inicijativa ne bi bila moguća bez velikodušne podrške “dm-drogerie markt”, kojoj izražavamo najdublju zahvalnost za njihov doprinos. Njihov garant je omogućio da ovaj projekat postane stvarnost i omogućio nam da pozitivno utičemo na živote mladih karatistkinja.

Ponosni smo što smo stvorili obrazovno i osnažujuće okruženje za mlade sportistkinje, i uvjereni smo da je ovaj projekat postavio temelje za kontinuirani napredak u rješavanju problema menstrualnog zdravlja i higijene u sportu. Radujemo se istraživanju mogućnosti za povećanje ove inicijative u budućnosti i nastavak značajnih promjena u društvu.

Hvala svim učesnicima, trenerima, medijskim partnerima i kompaniji “dm-drogerie markt”. Želimo da izrazimo iskrenu zahvalnost na saradnji, podršci i povjerenju u značaj ove inicijative. Zajedno smo napravili razliku u životima mnogih mladih djevojaka, osnažujući ih da se “bore kao djevojke”“, izjavila je Azra Bašić, koordinatorica projekta.

 

 

Godina u znaku ženskog zdravlja

Podsjetimo, kompanija dm je već početkom drugog mjeseca 2024. snizila Jessa higijenske proizvode širom regije kao doprinos smanjenju menstrualnog siromaštva: U Bosni i Hercegovini higijenski i dnevni ulošci, tamponi i perive gaćice brenda Jessa sniženi su za 15%. Također je sprovedeno SPECTRA istraživanje na temu menstrualnog zdravlja koje je za područje BiH pokazalo da svaka osma žena u BiH nije posjetila ginekologa. Navedeno bilo je uvod u ovogodišnju kampanju koja za cilj ima unapređenje i očuvanje ženskog zdravlja. Ista je zaokružena nizom aktivnosti tokom ljeta, poput 7. dm ženske utrke – u okviru koje je dm donirao 3.000 komada Jessa higijenskih uložaka udruženju „Pomozi.ba“ – i druge dm stručne konferencije na teme fizičkog i mentalno zdravlja žena u Banjoj Luci, Sarajevu i Mostaru.

 

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za 18 godina dm se sa više od 1.200 zaposlenika i 92 prodavnice u 47 gradova te distribucijskim centrom u Sarajevu pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija. U poslovnoj godini 2023/24. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 421,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata gotovo 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača, među kojima je 31 dm robna marka kao što su Balea, alverde, Mivolis, trend !t up, Denkmit, babylove, dmBio i druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

dm u BiH imidž Najpoželjnijeg poslodavca, priznanja koje mu je  dodijeljeno deset puta, od toga osam puta zaredom, gradi kontinuiranom brigom o zaposlenicima te im, uz brojne pogodnosti kao što su redovni sistematski i stomatološki pregledi, školovanja i edukacije, svake godine isplaćuje regres i 13. platu.

 

Na vrh