Porsche predstavlja potpuno novi, inovativni enterijer novog modela Cayenne. Novo iskustvo vožnje pruža nove načine interakcije, ne samo za vozača, već i za suvozača.
Uz novi Cayenne, koji će svoju svjetsku premijeru proslaviti 18. aprila na sajmu automobila u Šangaju u Kini, Porsche uvodi revolucionarni koncept prikaza i kontrole. Novo iskustvo vožnje predstavlja potpuno digitalni ekran, raznovrsnu individualizaciju i intuitivan rad. Pogonska osovina je u samom centru fokusa. Najvažnije kontrole su grupisane oko volana. Time se stvara novo, još intenzivnije iskustvo vožnje.
Luksuzni kokpit pozajmljuje elemente od Taycan električnog sportskog automobila i prenosi ih po prvi put na Porsche sa motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem. Uključuje digitalnu instrument tablu u takozvanom zakrivljenom i samostojećem dizajnu sa varijabilnim opcijama prikaza, redizajniranu centralnu konzolu i volan najnovije generacije. Automatski mjenjač se sada nalazi desno od volana. Ovo stvara prostor na centralnoj konzoli za veliki kontroler klima uređaja kojeg karakterizuje sofisticirani dizajn crnog panela. Putnici doživljavaju novi nivo interakcije sa vozilom i vozačem putem opcionog ekrana za putnike. Optimizovane funkcije povezivanja zaokružuju novi koncept enterijera.
Fokusiran na vozača i interaktivan: novi kokpit u modelu Cayenne
Vozači i putnici će iskusiti potpuno novi kokpit u novom Porsche Cayenne-u. Kombinuje još jači fokus na vozača sa novim interaktivnim elementima koji prenose iskustvo vožnje i putnicima, na potpuno nov način. Instrument tabla se sada nalazi na potpuno digitalnom, samostojećem, 12,6-inčnom zakrivljenom ekranu koji ne zahtijeva poklopac, što mu daje moderan, tanak izgled. U zavisnosti od nivoa opreme, vozač može birati između do sedam prikaza na instrument tabli. Brojač obrtaja, navigacija na mreži, pomoć pri noćnoj vožnji ili 3D sistem pomoći u vožnji se mogu odabrati da budu u prvom planu. Dostupan je i znatno smanjeni prikaz te klasični način rada, koji tipični Porscheov dizajn instrument table sa 5 segmenata prenosi u digitalno doba.
Ključna karakteristika novog Porscheovog iskustva vožnje je pravi balans između digitalnih i analognih elemenata. Sve kontrole koje su važne za iskustvo vožnje su također grupisane direktno oko volana. Tipično za Porsche, novo dugme za pokretanje motora je lijevo od volana. Mjenjač se sada nalazi desno od volana između instrument table i centralnog ekrana. Ovo stvara prostor na centralnoj konzoli za novu, veliku kontrolnu ploču klima uređaja sa analognim kontrolama i više prostora za skladištenje. U novom Cayenne modelu, Porsche je također smislio potpuno redizajniranu kontrolnu ručicu za sisteme pomoći vozaču direktno na volanu.
Novi multifunkcionalni sportski volan potiče od modela 911 i potpuno je prerađen u odnosu na prethodni model, sa visokokvalitetnim, modernim i sportskim dizajnom. Prekidač kojim se režim vožnje bira između Normal, Offroad, Sport i Sport Plus režima, a koji se nalazi direktno na volanu, sada je već dio osnovne opreme. Novo dugme za biranje funkcija i dizajna na instrument tabli se također nalazi direktno na volanu, kao i komande za opcioni HUD (head-up displej).
Nova kontrolna ploča za klima uređaj na centralnoj konzoli sa staklenom površinom u crnom dizajnu osigurava posebno kvalitetan izgled. Postavke klima uređaja mogu se izvršiti brzo i intuitivno na jasno postavljenoj kontrolnoj površini. Kombinacija prepoznavanja dodira i haptičke povratne informacije sa mehaničkim prekidačima kojim se kontroliše klima uređaj kao i fizičkim regulatorom jačine zvuka osigurava funkcionalnost koja je i haptički i estetski ugodna.
Centralni ekran visoke rezolucije od 12,3 inča je kontrolni centar sistema Porsche Communication Management (PCM). Kao i ranije, vozač ovdje može upravljati brojnim funkcijama za vožnju i udobnost, kao i standardnim funkcijama za navigaciju na mreži i multimediju. Potpuno nova karakteristika u Porsche Cayenne-u je opciono integrisani 10,9-inčni ekran za putnike. Dodatni ekran osjetljiv na dodir omogućava suvozaču da vozača oslobodi obaveza, na primjer tako što će upravljati navigacijom ili odabrati medijske usluge. Posebna folija osigurava da se ekran ne može vidjeti sa vozačevog sjedišta. To znači da se video zapisi mogu reprodukovati na ekranu suvozača bez ometanja vozača.
Luksuzni, sportski ugođaj
Porsche Cayenne je najsportskiji automobil u svom segmentu, a njegova unutrašnjost to i odražava. Sportski ambijent je kombinovan sa dinamičnom funkcionalnošću, luksuznim komforom i tipičnim dizajnerskim karakteristikama modela Cayenne. Porsche predstavlja novi koncept kontrole u novom Cayenne-u, uz čisti dizajn, koji naglašava širinu. Cijela instrument tabla, centralna konzola i gornji dio unutrašnjosti vrata su potpuno redizajnirani. Povećani horizontalni naglasak na instrument tabli čini unutrašnjost još širom. Elegantno dizajnirani otvori za ventilaciju su vertikalno poredani na tipičan način za Cayenne model. Porsche je po prvi put dizajnirao sve otvore za zrak u kokpitu bez klapni.
Sveobuhvatno proširena povezanost
Porsche je dodatno poboljšao mogućnost povezanosti u novom Cayenne-u. Hlađeni prostor za pohranjivanje pametnog telefona sa funkcijom induktivnog punjenja dolazi kao osnovna oprema. Hlađenje omogućava optimizovanu snagu punjenja do 15 vati. Proširena integracija online usluga pruža nove načine interakcije, kao što je korištenje Siri, glasovnog asistenta, za upravljanje funkcijama vozila. Također su tu dva nova USB-C priključka u prednjem pretincu i još dva USB-C priključka u zadnjem dijelu centralne konzole. Svi USB priključci pružaju funkciju brzog punjenja. Prednji također povezuju pametni telefon sa Porsche Communication Management (PCM) sistemom. Da biste povezali pametni telefon sa vozilom, sve što trebate učiniti je skenirati QR kod prikazan na PCM-u. Dostupne su brojne funkcije povezivanja, uključujući Apple CarPlay® i Android Auto® , kao i integrisane aplikacije kao što su Spotify® i Apple Music®.
Uz novu In-Car Video funkciju, videozapisi se mogu gledati direktno na PCM-u putem pružaoca usluga streaminga Screenhits TV® – i na centralnom ekranu kada je vozilo u stanju mirovanja i na ekranu za putnike tokom vožnje.