Business

Nova kampanja Grand kafe sa Anđelkom Stević Žugić u glavnoj ulozi – Hajde da imamo vremena i za sebe!

Često čujemo da se živi sve brže, da zbog stresa i brojnih obaveza dolazi do sindroma burnout-a, te treba postaviti granice i odvojiti vrijeme za sebe. Ali šta to zapravo znači? Kada ste posljednji put odlučili da udovoljite sebi, ali onako, iskreno i samo – sebi? Prošetali do svog skrivenog kutka, gdje možete da oslušnete svoje želje i potrebe u tišini. Kada ste posljednji put isključili notifikacije na telefonu, pripremili šoljicu omiljene kafe i uživali u najdražoj knjizi ili filmu? Ova pitanja nam pomažu da se preispitamo koliko zaista slušamo sebe, a ukoliko nemamo odgovore na njih, to može značiti da sebi ne posvećujemo dovoljno vremena pa se može desiti i da „proključamo“!

 

Simboličan primjer za to je upravo priprema omiljene kafe, koja može lako da proključa ako je ne sklonimo na vrijeme sa ringle. Zato Grand kafa, uz prepoznatljiv slogan “Hajde da imamo vremena”, već četvrtu  godinu zaredom podsjeća koliko je važno da odvojimo vrijeme za ljude i stvari koje volimo, ali i za nas same. Nastavkom ove kampanje i u 2024. godini, poručuje da je neophodno da vodimo računa najprije o sebi, kako bismo mogli da brinemo i o drugima.

 

Postoje one male (i malo veće) stvari koje smo toliko puta željeli da uradimo samo za svoju „dušu”, ali kada ih se sjetimo, već sljedećeg trena pomislimo da nemamo kad. Ponekad provodimo previše vremena radeći ono što moramo jer mislimo da obaveze ne mogu da sačekaju, umjesto onog što zaista volimo.

 

Zato, hajde da imamo vremena i za sebe, baš sada!

 

Na vrh