Business

Limometal iz Cazina uspješno završio 2022. godinu, u 2023. povećavaju proizvodnju i osvajaju nova tržišta

Konstantan rast cijena i nestabilno tržište, uz zaostale posljedice pandemije COVID-19 te kontinuirano opterećenje zbog rata u Ukrajini, obilježili su globalnu privredu u 2022. godini, a izuzetak nije bila ni Bosna i Hercegovina.

 

Opšti rast cijene goriva, očekivano je povukao cijeli lanac, no, iako u teškim uslovima za razvoj u 2022. godini, firma Limometal iz Cazina je uspjela da zadrži nivo proizvodnje i radna mjesta, a čak su bilježili rast obima proizvodnje. Najveći problem im još uvijek predstavlja nabavka repromaterijala.

Dobri poslovni rezultati su proizvod dobre organizacije, ali i zalaganja svih uposlenih, od radnika u proizvodnji do direktora ove firme, što je u konačnici u godini iza nas dovelo i do odluke o ukidanju radnih subota.

 

U protekloj 2022. godini Limometal je predstavio i modifikovanu verziju svoje limene garaže, koja je, uz vrt garaže, hit proizvod ove kompanije u regionu, Sloveniji i Hrvatskoj, a na dobrom je putu da se, kao i prethodna verzija, probije na tržište zapadne Evrope.

-Limometal je većinu svojih poslovnih ciljeva uspješno realizirao u 2022. godini. Ciljevi za 2023. godinu su povećanje obima i unaprijeđenje proizvodnje novim proizvodima i sopstvenim razvojem novih mašina i alata. Vezano za tržišno učešće, cilj je povećanje učešća na postojećim i plasman proizvoda na nova tržišta, prvenstveno tržišta Evropske Unije – kazao je Mensur Mulalić, direktor Limometala.

 

Proizvodi Limometala pored naše zemlje već nekoliko godina prodaju se i u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji i Austriji. Ova firma je i jedan od lidera na Balkanu u sektoru proizvodnje i prodaje krovno-fasadnih profilisanih limova, a zbog uspješnog poslovanja dobitnici su brojnih nagrada.

Komentari
Na vrh