Dječiji program lojalnosti Zumići, koji je prethodnih nekoliko mjeseci u Konzum i Mercator prodavnicama omogućavao sakupljanje naljepnica za plišane igračke sa likovima pčelica Zumića, završen je sa izvanrednim rezultatima koji su nadmašili sva očekivanja. To pokazuje podatak da je više od 127.000 komada plišanih igračaka Zumića našlo put do domova mališana širom Bosne i Hercegovine.
Ujedno, završen je i društveno – odgovorni aspekt ovog programa sa posebnim likom Bubamarom Tačkicom. Od svake prodate plišane igračke Bubamare Tačkice u Konzumu i Mercatoru odvajana je 1KM za donaciju, te budući da je prodato 11.818 komada ove igračke, skupljen je iznos od 11.818 KM. Navedeni iznos predstavnici Konzuma i Mercatora su uručili udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ u cilju pružanja podrške i pomoći oboljeloj djeci i njihovim porodicama u borbi za ozdravljenje.
“Bubamara Tačkica je donijela mnoge osmijehe na lica djece, a posebno su nam dragi oni koje smo vidjeli na licima naše djece koja prolaze jednu tešku fazu u svom životu. Zahvalni smo Konzumu i Mercatoru na svakom tom osmijehu, ali i ponosni smo što su naši građani prepoznali hvale vrijedan društveno odgovorni projekat. Svakako se radujemo novim ovakvim divnim pričama” – izjavio je Fikret Kubat, direktor udruženja „Srce za djecu oboljelu od raka“
Prethodnih godina, kroz dvije sezone realizovanog dječijeg programa lojalnosti Zdravoljupci 1 i 2, te programa Morsovci, značajna sredstva su donirana s ciljem podrške oboljelim i socijalno ugroženim mališanima.
„Posebno smo sretni jer smo i ove godine u prilici da kroz naš projekat Zumići podržimo udruženje „Srce za djecu oboljelu od raka“, koji su naši prijatelji i stojimo im uvijek na raspolaganju za svaki vid podrške. Naša posjeta roditeljskoj kući u Sarajevu zajedno sa maskotom Bubamarom Tačkicom je bar na trenutak uljepšala svakodnevnicu mališanima koji vode teške i duge bitke za ozdravljenje. Iskoristio bih priliku posebno se zahvaliti našim kupcima koji su kao i prethodnih godina podržali naš projekat, te vjerujem da ćemo i u godinama koje su pred nama nastaviti naš humani put“ – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora.
Podsjetimo, program lojalnosti Zumići je trajao od 29.08. do 06.11. i izazvao je veliku euforiju među mališanima. U fokusu projekta su bile vesele super pčelice koje su imale zadatak da mališanima skrenu pažnju na značaj pčelica za čovječanstvo i cjelokupan eko svijet. Sa tim ciljem, sedam maskota veselih pčelica su obišle više od 20 gradova Bosne i Hercegovine i kroz igru i edukaciju družile se sa više od 10.000 mališana.