Čak 57% mladih smatra da je januar finansijski najteži mjesec nakon praznične potrošnje, dok 67% njih želi savjete starijih generacija za bolje upravljanje budžetom
Novo istraživanje globalnog tehnološkog brenda HONOR, objavljeno povodom lansiranja HONOR Magic7 Lite telefona, pristupačnog pametnog uređaja sa bogatim funkcijama, osvjetljava finansijske izazove sa kojima se mladi u Bosni i Hercegovini suočavaju. Rezultati pokazuju da je januar finansijski najteži mjesec za 57% ispitanika, dok je decembar, sa 39%, drugi najzahtjevniji period zbog povećane praznične potrošnje.
Finansijski stres kod mladih mlađih od 25 godina kulminira od 22. januara – dva dana ranije od prosjeka u Bosni i Hercegovini – a ključni izazovi uključuju korištenje kreditne kartice kada im ponestane mjesečne plate (28%) i ostajanje sa manje od jedne nedjeljne plate pri kraju mjeseca (35%).
Ipak, mladi odrasli u Bosni i Hercegovini imaju jasne ciljeve za 2025. godinu, među kojima je redovna štednja prioritet za 36% ispitanika. Takođe, 67% njih izražava želju da dobiju savjete od starijih generacija, ističući njihovo iskustvo (52%) i prilagođavanje teškim finansijskim periodima (36%) kao ključne razloge.
Kako bi povezala mlade sa generacijom koja je iskusna u štednji, kompanija HONOR prikupila je savjete za upravljanje budžetom od preko 6.000 evropskih penzionera, povodom lansiranja HONOR Magic7 Lite uređaja, pametnog telefona za finansijski odgovorne osobe, bez obzira na godine. Neki od najvažnijih savjeta uključuju:
- Štedite kada imate novac: Nemojte trošiti samo zato što imate novac (56%).
- Fokusirajte se na cilj: Štednja za nešto što stvarno želite uvijek se isplati (41%).
- Obratite pažnju na detalje: Uvijek provjeravajte izvode iz banke, bez obzira koliko naporno to bilo (31%).
- Skuplje ne znači automatski i kvalitet: Nemojte pretpostavljati da je skuplje uvijek bolje, istražite opcije (48%).
- Budite strpljivi: Ne plaćajte isporuku za sljedeći dan osim ako to zaista nije neophodno (10%).
Pored toga, više od trećine (28%) starijih generacija savjetuje da pažljivo birate prijatelje i voljene s kojima provodite vrijeme, dok više od jedne desetine preporučuje da pronađete partnera u životu koji je bolji u upravljanju novcem nego što ste vi.
Peter Zhu Di, generalni menadžer kompanije HONOR za Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju i Austriju, izjavio je: „Naše istraživanje potvrđuje da je januar posebno izazovan za budžete, i sa 19% mladih koji žele da smanje troškove na tehnologiju, HONOR Magic7 Lite pruža vrhunske performanse po pristupačnoj cijeni. Ovaj AI telefon, dio Magic7 serije, dokazuje da kvalitet ne mora biti luksuz.“
Finansijski izazovi nisu ograničeni samo na Bosnu i Hercegovinu – istraživanje pokazuje da se ljudi u Italiji, Španiji i Portugalu takođe suočavaju s manjkom novca u sličnom periodu, dok Francuska i Njemačka izdrže nešto duže, ulazeći u crveno od 22. januara.
HONOR Magic7 Lite uređaj, dio Magic7 serije, dolazi sa mnoštvom AI funkcija, izuzetnom izdržljivošću, odličnom kamerom, dugotrajnom baterijom i elegantnim dizajnom.
O HONOR-u
HONOR je vodeći svjetski proizvođač pametnih uređaja. Kroz svoje usluge i proizvode, nastoji da stvori inteligentniji svijet za sve i da se zahvaljujući svojim inovacijama pozicionira kao globalni tehnološki brend. Sa primarnim fokusom na istraživanje i razvoj, posvećen je razvoju tehnologije koja omogućava ljudima širom svijeta da još više napreduju, pružajući im slobodu da postignu i učine više. Njegov portfolio se sastoji od visokokvalitetnih pametnih telefona, tableta, prenosnih računara i nosivih uređaja koji odgovaraju svakom budžetu. Takođe, ovi uređaji su inovativni, premijum, pouzdani i korisnicima olakšavaju svakodnevicu.
Za više informacija, posjetite HONOR na internetu na http://www.honor.com/ ili nas pratite na:
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
http://www.youtube.com/c/HonorOfficial
*
Napomena:
– Mladi ispitanici uzrasta od 18 do 24 godine
– Istraživanje je sprovedeno na reprezentativnom uzorku od 1.000 ispitanika iz Bosne i Hercegovine, korištenjem alata OnePoll
photo – Tim Walker