Business

Hajde da imamo vremena za ono što je važno

Grand kafa već treću godinu zaredom jača svijest o preventivnim pregledima i aktivno pruža podršku ženama u borbi protiv raka dojke. „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“ i „Hajde da imamo vremena za pregled“ već su opšte poznati slogani sa kojima Grand kafa ističe važnost promocije zdravlja svake žene. Ove godine, pod sloganom „Hajde da imamo vremena za ono što je važno“ Grand kafa je lansirala promotivno pakovanje od kojeg će za svaki kupljeni donirati 1 KM udruženju Think Pink. Promotivno pakovanje se već nalazi u svim Bingo prodajnim objektima širom BiH i ističe se na policama u roze pakovanju. Kampanja traje do 25. marta nakon čega će se prikupljena sredstva donirati udruženju Think Pink.

Svoj doprinos i podršku kampanji dala je bh. pjevačica Džejla Ramović koja ukazuje na važnost preventivnih i mamografskih pregleda te poziva sve da se pridruže u akciji kupovine promotivnog pakovanja i time direktno učestvuju u donaciji udruženju Think Pink. „Zaista sam sretna što sam dio ove jako važne kampanje i apelujem na sve da se pridruže ovoj akciji. Preventivni pregledi i pravovremena dijagnoza su ključni u procesu izlječenja i zato pozivam sve žene da se brinu o sopstvenom zdravlju i da zbog ubrzanog života i nedostatka vremena ne odlažu preglede. Hajde da imamo vremena za ono što je važno“ – izjavila je Džejla Ramović.  

Organizacija Think Pink kroz projekat Dani zdravlja konstantno obezbjeđuje besplatne preventivne preglede u svim bh. gradovima. Pregledi uključuju besplatan mamografski pregled na mobilnom mamografu, osnovni pregled dojki, te dodatne zdravstvene usluge: mjerenje šećera u krvi (ŠUK), mjerenje krvnog pritiska, edukacije i konsultacije sa medicinskim stručnjacima. Cilj ovog projekta je podizanje svijesti o važnosti redovnih pregleda, ranog otkrivanja karcinoma dojke, jačanja ženskog zdravlja i u konačnici smanjenja smrtnosti uzrokovane karcinomom dojke.

 

Hajde da imamo vremena za ono što je važno!

Na vrh