Business

Brza cesta Sarajevo – Tuzla i deblokada TK

Parlament Federacije Bosne i Hercegovine, među 50 amandmana na budžet za ovu godinu, namijenio je i 4,5 miliona KM Ministarstvu prometa i komunikacija za “izradu glavnog projekta za izgradnju brze ceste Sarajevo – Tuzla”.

“Amandman XII” predložili su Hrvatska demokratska zajednica (HDZ) i stranake Osmorke, a dokument podrazumijeva uvođenje novog ekonomskog koda pod “kapitalne izdatke” isključivo za izradu glavnog projekta.

 

 

Novi projekat

– Ideja je da se radi glavni projekat za potpuno novu brzu cestu Sarajevo – Tuzla. Obzirom na stanje postojeće ceste, sve drugo ne bi bilo pravo rješenje. Sramota je da je ovakva putna veza između trećeg najvećeg grada u zemlji i prijestolnice – kaže Mirjana Marinković-Lepić predsjedavajuća Zastupničkog doma FBiH i članica Naše stranke.

Na toj dionici jedino je urađena dionica na Karauli kada je ministar prometa i komunikacija FBiH bio Enver Bijedić, dodaje Marinković-Lepić, što je poboljšalo taj put.

– Svi zastupnici iz Tuzle i Tuzlanskog kantona sa svih nivoa vlasti moraju se uključiti u ovaj projekat, jer je ta nesaradnja dovela do toga da svih ovih godina imamo istu lošu cestu koju ja pamtim iz svog djetinjstva – kaže Mirjana Marinković-Lepić.

Enver Bijedić kaže da postoji idejno rješenje za treću traku na magistralnoj cesti Srajavo – Tuzla, tačnije na dijelovima od Čevljanovića do Nišićke visoravni i od Stupara do Đurđevika.

 

 

Šta je rađeno

– Taj idejni projekat je tako zamišljen, jer autoput na koridoru Vc se od Žepča odvaja prema Tuzli “Y” krakom, pa onda ne treba na dionici Tuzla – Sarajevo raditi dupli posao – pojašnjava Bijedić.

On kaže da bi proceduru trebale provoditi Ceste FBiH, kojima bi Ministarstvo prometa i komunikacija trebalo locirati sredstva za raspisivanje tendera, putem kojega će biti izabrano ko će raditi glavni projekat.

Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija FBiH, i generalni direktor Cesta FBiH Ljubo Pravdić, kadrovi su HDZ-a i oni će upravljati s 4,5 miliona koji su odvojeni za glavni projekat brze ceste. Hoće li se nešto promijeniti prilikom imenovanja nove Vlade FBiH ostaje da vidimo. Resor saobraćaja i komunikacija na nivou BiH pripao je Našoj stranci, a u fotelji ministra zasjeo je Edin Forto.

Da je Tuzlanski kanton u saobraćajnoj blokadi slažu se gotovo svi, a hoće li se po tom pitanju nešto konačno nešto mijenjati, kroz brzu cestu Sarajevo – Tuzla ili “Y” krak od Žepča prema Tuzli, pitanje je za kadrove Naše stranke i HDZ-a.

 

 

Na vrh