Business

Chatbot Amelia daje informacije o letovima Wizz Aira na Facebook Messengeru

Wizz Air, najbrže rastuća aviokompanija u Evropi, najavila je da je njen virtuelni asistent – chatbot Amelia sada dostupan putnicima na Facebook Messengeru za davanje brzih i jednostavnih informacija o putovanjima i upravljanju detaljima letova.

Wizz Airov chatbot nazvan je po Ameliji Earhart, a Facebook Messenger je najnoviji kanal na kojem korisnici mogu postavljati pitanja o svojim rezervacijama, statusu leta te proizvodima i uslugama aviokompanije.

Korisnici jednostavno trebaju pokrenuti direktnu poruku na Facebook stranici Wizz Aira ili potražiti Wizz Air na Messengeru. Chatbot je također dostupan na web stranici www.wizzair.com na engleskom, italijanskom i njemačkom jeziku, a najbrži je i lajlakši način da dobijete odgovore direktno od Wizz Aira.

Paulina Gosk, glasnogovornica Wizz Aira, je izjavila: “Zadovoljstvo nam je što sada našim klijentima nudimo još jedan način da nas kontaktiraju za rezervacije, informacije o letovima i više detalja o proizvodima i uslugama dok nastavljamo ulagati u automatizaciju i digitalizaciju naših procesa kako bismo osigurali da su naši korisnici zadovoljni.

Chatbot na Facebook Messengeru je brz i jednostavan način za informisanje o procesima koji se odnose na upravljanje detaljima leta, kao što su promjena rezervacije, provjera statusa leta i dodavanje prtljage u rezervaciju. Wizz Air je posvećen proširenju Amelijine stručnosti i pružanju podrške našim putnicima s proširenom lepezom opcija za samouslugu.“

 

 

BH ENGINEERING WEEKS ove godine u Sarajevu i Tuzli

Na vrh