Vjerovatno ste se i vi, kao uostalom i ekipa našeg portala obradovali informaciji koja nam je prezentovana prije nešto više od mjesec dana da je Zavod zdravstvenog osiguranja TK pokrenuo web portal/aplikaciju „e-Pacijent“ uz pomoć koje građani sa područja našeg kantona imaju uvid u svoju zdravstvenu dokumentaciju.
Naravno da smo se odmah pokušali registrovati, ali ni „e-Pacijenta“ a ni naših kartona nigdje ni na vidiku … izgleda zapelo negdje.
Juče smo ponovo obaviješteni putem određenih medija da je portal „e-Pacijent“ u funkciji, jedino što ni na jednom mjestu u tim izvještajima nije bilo nekog linka ili pojašnjenja načina, kako i pristupiti i kako se registrovati na taj portal.
Ako ukucate u tražilicu „e-Pacijent“ dobićete, mnoštvo članaka o toj temi ali načina kako pristupiti tom portalu nema.
Zato smo mi odlučili da sve istražimo i da vam olakšamo te da se i sami registrujemo na pomenuti portal.
Kao prvo već smo utvrdili da preko Googla „slaba fajda“ da ćete doći do ovog portala … zato smo prvo posjetili web stranicu Zavoda zdravstvenog osiguranja TK (koja se nalazi – OVDJE)
Na stranici Zavoda imaze link koji vas vodi na pomenutu stranicu „e-Pacijent“ koja se inače zove kod njih – Portal pacijent „Moje zdravlje“, šta nas dovodi do pitanja zašto nazivati istu stvar sa više imena (?) vjerovatno da zbunite protivnika tj. ovaj put pacijenta.
Kada ste uspješno se prebacili na pomenutu stranicu (koju ne znamo ni mi kako više zvati jer je sad odjednom i “Pacijent Portal”, a koja se inače nalazi i OVDJE) trebate se registrovati.
Dugme za registraciju se nalazi u gornjem desnom uglu stranice, a na pomenutoj stranici imate pojašnjen cjelokupan proces registracije (skorlajte na dole) i pratite pojedine korake.
Preporuka starijim građanima ako nisu dovoljno vješti sa kompjuterom da angažuju neku od sebi bliskih mlađih osoba (jer se mora unijeti i JMBG, pa zato „bliskih“) da im pomogne.
Ali da ne bi bilo sve tako jednostavno … naravno da ima „ali“
Nakon što se registrirate i potvrdite svoj mail, na isti dobijate Zahtjev za aktivaciju sa vašim podacima. Zahtjev pregledajte i ako je na njemu sve OK, morate onda otići u ZZO gdje će vam isprintati taj zahtjev, vi ga potpišete, a zatim kada vam se odobri dobićete obavijest na mail adresu koju ste unijeli prilikom registracije.
Mi smo došli do ovog koraka 🙂 a o tome kako dalje redovno ćemo vas izvjestavati …
***Generalno pohvalno, ali ipak malo prekomplikovano pogotovo za naše starije građane i zna li neko kako se na kraju zove ovaj portal?
e-Pacijent, Portal pacijent “Moje zdravlje”, Pacijent portal ili … ???