Business

Grand kafa osvojila Zlato na ovogodišnjem No Limit festivalu

Na No Limit Advertising Festivalu u kategoriji Digital/podkategorija web stranice i aplikacije, Grand kafa i agencija EVOKE su osvojili prestižnu Zlatnu nagradu za kampanju HAJDE DA IMAMO VREMENA ZA KAFU I FILM koja je realizovana na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu. Riječ je o dizajnerskom konkursu baziranom na inovativnoj AI platformi na osnovu kojeg je Grand kafa omogućila svim korisnicima da kreiraju jedinstveni dizajn šoljice. Na taj način je Grand kafa ponovo napravila korak dalje u segmentu inovacija i podrške umjetničkim poduhvatima.

Ove godine u julu otvoren je konkurs za dizajn festivalske šoljice, i to ne samo za afirmirane dizajnere, već i za sve one koji su željeli da iskažu svoju kreativnost i eksperimentišu u svijetu dizajna. Putem Grand kafa web sajta, brend je predstavio revolucionarnu integraciju web nagradnog konkursa i vještačke inteligencije, uključujući Open AI alate ChatGPT i Dall-E, omogućavajući svim korisnicima da se okušaju u kreiranju originalnih umjetničkih djela koristeći Grand kafa brend elemente i sopstvenu kreativnost.

Ovaj inovativni pristup i korištenje AI tehnologije omogućio je da se prikupi preko 1500 jedinstvenih radova iz regiona. Stručni žiri je pažljivo izabrao osam finalista koji su ušli u uži krug takmičenja. Nakon toga su svi ljubitelji Grand kafe i poštovaoci filma mogli glasati za svoje omiljeno kreativno rješenje direktno na Grand kafa platformi. Na taj način, svi su dobili priliku da učestvuju u odabiru finalnog dizajna koji će krasiti festivalsku šoljicu Sarajevo Film Festivala 2024. Prestižna titula pobjednika pripala je mladoj umjetnici Jovani Kecman koja je na najbolji mogući način spojila korisničko iskustvo i svoju kreativnost.

Na vrh